Bolaget ska bedriva datorbutik, datorservice och serviceavtal samt därmed förenlig verksamhet. Specialiserad butikshandel med ljud- och bildanläggningar samt videoutrustning. Virtual Reality underhållning och events.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 781 | 3 062 | 1 430 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -127 | 322 | -139 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -180 | 295 | -141 |
Årets resultat (tkr) | -180 | 238 | -141 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 784 | 2 207 | 930 |
Antal anställda | 3 | 3 | 2 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 781 | 3 062 | 1 430 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -127 | 322 | -139 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -180 | 295 | -141 |
Årets resultat (tkr) | -180 | 238 | -141 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 206 | 641 | 235 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 578 | 1 566 | 695 |
Tillgångar (tkr) | 1 784 | 2 207 | 930 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 117 | 297 | 60 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 660 | 950 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 007 | 961 | 871 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 784 | 2 207 | 930 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 3 | 3 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 260 | 1 021 | 715 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -3.4% | 10.5% | -9.7% |
Soliditet | 6.6% | 13.5% | 6.5% |
Kassalikviditet | 55.1% | 160.5% | 76.9% |
Bolaget ska bedriva datorbutik, datorservice och serviceavtal samt därmed förenlig verksamhet. Specialiserad butikshandel med ljud- och bildanläggningar samt videoutrustning. Virtual Reality underhållning och events.